نشست صمیمانه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با "دبیران کانون های فرهنگی دانشگاه" برگزار شد
نشست صمیمانه دکتر اسماعیلی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با "دبیران کانون های فرهنگی دانشگاه" با حضور کریم خانی معاون اجرایی معاونت، عابدینی سرپرست مدیریت تعالی فرهنگی و فوق برنامه، صمدی مسئول دفتر ارتباط با دانشجو و فرزانه سرپرست روابط عمومی معاونت، روز سه شنبه ۴ مهر ماه در سالن جلسات معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه برگزار گردید.