کتاب «کارزار انتخابات؛ راهبرد، راهنما، راهکار»
کتاب «کارزار انتخابات؛ راهبرد، راهنما، راهکار»
پژوهشگر: دکتر یوسف سلمانخواه
ناشر: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با همکاری انتشارات ایران
فصل اول: مفاهیم جغرافیای انتخابات
فصل دوم: سازمان کارزار انتخابات
فصل سوم: بازاریابی سیاسی
فصل چهارم: بایستههای کارزار انتخاباتی
فصل پنجم: تبلیغات؛ تکنیکها و تاکتیکها
این کتاب رهیافت و نقشۀ راه نامزد انتخاباتی است و میتواند نگرش و بینشی نو در هریک از نامزدهای انتخاباتی خلق کند تا با قدرت در کارزار انتخاباتی حضور یابند و برای پیروزشدن هماوردی کنند.
بیشتر: https://www.ricac.ac.ir/news/5047
@culturalresearch